piątek, 18 października 2013

Szopka na Boże Narodzenie

Dziś szopka na Boże Narodzenie. W tamtym roku wstawiałam jedną malutką w bardzo podobnym stylu a teraz zrobiłam większą. Ta ma około 17cm długości więc jest już całkiem sporą dekoracją. Myślę ,że bardzo dobrze będzie się prezentować gdzieś w otoczeniu choinkowych gałązek.
Aktualnie robię malutkie aniołki świąteczne więc może uda mi się Wam jeszcze dziś je pokazać jak wszystko pójdzie po dobrej myśli.
Jutro jadę do szkoły na kolejny zjazd więc będę miała lekką odskocznię od codziennych spraw i moich małych uciech w ''pracowni''. Niedługo pokażę też jak wyszły moje porządki. Może nie ma spektakularnych efektów ale przynajmniej wszystko ma swoje miejsce.
Foremki do foremek, plakatówki do plakatówek, kleje, wstążki, dziurkacze, rafie.. każda rzecz znalazła małe mieszkanko w postaci odnowionego pudełka po butach i tak tanim kosztem zapanował tu wreszcie ład.
Ok już nie nudzę. W najbliższych dniach pokaże jak to wyszło bo muszę jeszcze parę rzeczy dokończyć a teraz już szopka.
Zdjęcie nie jest super dobrej jakości ale myślę ,że widać dokładnie to co powinno być pokazane.
Czekam na Wasze opinie a teraz już lecę pilnować aniołków,które właśnie się pieką  :)

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ozdobienie dachu, te dzwoneczki i liście ostrokrzewu prezentują się uroczo:-) Miłej nauki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szopka bardzo śliczna:) może trochę więcej kolorku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna szopka , , ozdoba dachu super :)

    OdpowiedzUsuń