wtorek, 1 października 2013

Pierniczkowe ozdoby świąteczne z masy solnej

Trochę już zaczynam tworzyć w tematyce świątecznej. Co prawda do świąt jeszcze daleko ale chciałabym nie czuć później żalu ,że nie zdążyłam zrealizować wszystkich moich pomysłów.
W tamtym roku dokładnie w tym czasie pracowałam i mieszkałam w Warszawie gdzie nie bardzo miałam czas i możliwości ,żeby coś tworzyć. Głownie realizowałam zamówienie ale nie robiłam nic dla siebie. Zresztą widać to we wpisach z tamtego okresu.
(Oczywiście na artdekooliwia.pinger.pl , miałam wtedy blogspota ale nic na niego nie wstawiałam. Może to był błąd)
 Pamiętam ,że zjawiałam się w domu na dwa dni w tygodniu i często głównie odpoczywałam bo praca po 13-14 godzin dziennie wymęczała mnie do cna.
W grudniu odeszłam z pracy więc było już trochę późno. Jedyne co udało mi się wtedy zrobić to niewielka ilość małych aniołków choinkowych i ozdób bo większość czasu pochłonęły świąteczne porządki.
W tym roku zaczynam wcześniej i zadbam o to ,żeby zrealizować wszystkie moje wizje i pomysły w tym najcudowniejszym dla handemadowców okresie.
Dziś pokaże Wam pierwsze ozdoby, które powstały juz parę dni temu ale nie mogłam się jak zwykle zebrać ,żeby je wstawić.
ozdoby choinkowe z masy solnej boże narodzenie dekoracje święta salt dough.jpg
Jeśli chodzi o tytuł to powiem ,że ozdoby tylko z wyglądu przypominają pierniczki.
Przynajmniej moim zdaniem

3 komentarze:

  1. No to mnie wyprzedziłaś ze zdjęciami;-) Też już "siedzę" w tematyce świątecznej- dokładnie z tych samych powodów= żeby ze wszystkim zdążyć:-) Niby pierwszy października, ale jak wiadomo w rękodzielnictwie czas płynie inaczej;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne, ja na razie w tematyce halloween ;p

    OdpowiedzUsuń