środa, 23 października 2013

Aniołki choinkowe w czapeczkach :)

Dziś kolejne aniołki choinkowe tym razem zielono-złote.
Mam tak mało siły ,że nie wiem co mam Wam więcej napisać. Zarówno o aniołkach jak i o tym co prywatnie u mnie.
Jutro na pewno przyjdą nowe energię i wtedy się poprawię.

aniołki z masy solnej na choinkę Boże Narodzenie ozdoba choinkowa święta upominek anioł angels salt dough masa solna Oliwia Art Deko mikołajki (2).jpg

aniołki z masy solnej na choinkę Boże Narodzenie ozdoba choinkowa święta upominek anioł angels salt dough masa solna Oliwia Art Deko mikołajki (3).jpg

WP_004448.jpg

aniołki z masy solnej na choinkę Boże Narodzenie ozdoba choinkowa święta upominek anioł angels salt dough masa solna Oliwia Art Deko mikołajki (5).jpg

WP_004452.jpg

aniołki z masy solnej na choinkę Boże Narodzenie ozdoba choinkowa święta upominek anioł angels salt dough masa solna Oliwia Art Deko mikołajki.jpg

aniołki z masy solnej na choinkę Boże Narodzenie ozdoba choinkowa święta upominek anioł angels salt dough masa solna Oliwia Art Deko mikołajki (4).jpg

Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za liczne wejścia :)

4 komentarze:

  1. Śliczne , i te oczka bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu prześliczne! Oczka mają piękne i buźki słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze urocze, bardzo podobają mi się te złocenia, no i śmieszne buźki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Jak Ty robisz takie cudne skrzydelka z rymi zaokraglonymi strzępieniami?

    OdpowiedzUsuń