poniedziałek, 28 października 2013

Aniołki-mikołajki i serwetniki z ostrokrzewem :)

Dziś komplet aniołki i serwetniki z ostrokrzewem.
Te aniołko-mikołajki zrobiłam z myślą o akcji ''Rękodzieło dla Arturka '' do której wszystkich Was serdecznie zapraszam. Przeczytałam o niej na blogu Agnieszki Stara Pracownia ale więcej info można znaleźć na blogu Pani Ewy :
http://www.artesania-rekodzielo.blogspot.com/2013/10/rekodzieo-dla-arturka.html
lub na stronie akcji na FB:
https://www.facebook.com/StowarzyszenieZOddechemWTle






 

7 komentarzy:

  1. Oliwko jaka jesteś kochana! Naprawdę poczułam się dzięki Tobie wyjątkowo, że to co napisałam przyczyniło się do pomocy tej małej iskierce:-) Ja też przygotowuję paczkę na aukcję dla Arturka. Bardzo Ci dziękuję, że zechciałaś pomóc. Wierzę, że znajdą się tacy ludzie, którzy dołączą do akcji i to wszystko będzie miało piękny finał! :-) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i takie radosne jak Święta Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplecik. Aniołki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe Aniołki świąteczne! jakiś czas temu zrobiłam prawie identyczne, miło mi widzieć, że ktoś ogląda moją twórczość ;D zapraszam na mojego fanpage'a : https://www.facebook.com/AniolkiNaKazdaOkazje?ref=hl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Twoja bezczelność przekracza wszelkie granice. Najpierw zrobiłaś prawie identyczne aniołki wzorowane na moich z szaliczkami. Daty to potwierdzają. Później ściągnęłaś moją laleczkę a teraz twierdzisz ,że to ja podpatrzyłam Twój pomysł kiedy moje mikołajki są całkiem inne i w tym roku już robiłam takie duże wcześniej niż Ty. Lubie kiedy ktoś inspiruje się moimi pracami ale nie jest aż tak bezczelny.

      Usuń