poniedziałek, 17 marca 2014

Setny post! :) i Candy :)

Witajcie :)
Kto by pomyślał, że tak szybko stuknie równiutkie 100 wpisów :D I to w jakim czasie? Niby bloga założyłam kilka lat temu ale tak na prawdę do sierpnia 2013roku zupełnie nic tam nie wrzucałam bo nie bardzo umiałam się nim obsługiwać. Zatem ta magiczna (już trzycyfrowa) liczba odzwierciedla moją blogową działalność na przestrzeni jedynie 7 miesięcy.
W zasadzie to wasza zasługa :) Dziękuję, że jesteście, wpadacie, zostawiacie dobre słowo i że mnie czytacie :) To najlepsza pochwała jaką mogę dostać. Kiedy czytam komentarz i widzę, że ktoś przeczytał wpis dostaję po prostu skrzydeł. Dlatego żeby Was nie zawieźć dziś post będzie króciutki, bo nie wiem jak ubrać w słowa ostatnie zdarzenia. Nie chce, żebyście się nudzili czytając mnie więc dłuższe posty dodam w najbliższych dniach.
Teraz za to chciałam pokazać ostatnie anioły :)
Na początek Łobuziak-piłkarz :)


i duży spokojny anioł w naturalnych kolorach :)


A ponieważ z takimi datami wiąże się tradycja organizowania zabawy to chciałam zaprosić Was na  Candy! :)


Do wygrania wyżej wymieniony anioł :) A także 3 baranki wielkanocne jako nagrody pocieszenia :)
Co trzeba zrobić?
-Zostawić komentarz pod wpisem z chęcią wzięcia udziału
-Obserwować bloga
-Dodać podlinkowany baner w pasku bocznym u siebie na blogu :)

Ponad to!
Dla każdego kto, we wpisie u siebie na blogu, doda informacje ze zdjęciem o Candy u mnie, będzie brał udział w osobny losowaniu o.. nagrodę niespodziankę :)
Proszę tylko abyście w komentarzu napisali  ,,Dodałem też informacje we wpisie u siebie na blogu'' czy coś w tym stylu tak żebym wiedziała na pewno i nikogo z Was nie pominęła :)
Zdradzę tylko, że nagroda niespodzianka to paczuszka, która oprócz pracy wykonanej przeze mnie zawiera także kilka drobiazgów, które mogą się przydać każdemu rękodzielnikowi.

Candy będzie trwać także na Fb więc można zwiększyć swoje szanse biorąc udział w zabawie i tam.

Zabawa potrwa do 15.04.2014 do godziny 12:00. Wieczorem tego samego dnia postaram się podać wyniki.

Zapraszam do zabawy :)
Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko,
Oliwka :)

73 komentarze:

  1. aniołek łobuziak uroczy :)
    i oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie :)
    banerek na: http://blog.decorre.pl/ i obserwuję oczywiście od dawna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i informacja w poście też zamieszczona :)
      pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  2. Uff... skupiłam się na procedurach, więc od nich zacznę :) BIORĘ UDZIAŁ W CANDY! Skusiłaś mnie aniołem, no i tą niespodzianką ;) Także nie tylko umieściłam banerek z boku, ale też pod postem: http://handmade-ania.blogspot.com/2014/03/tak-szaro-za-oknem.html
    Mam nadzieję, że coś uda mi się zgarnąć ;)) A odnośnie posta: gratuluję ;) Sporo pracy w to wszystko wkładasz. A ten łobuziak z piłką - rewelka ;) Bardzo starannie wykonany.
    Pozdrawiam i czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ustawiam się w kolejce . Jutro dodam wpis na blogu ze zdjęciem i informacją o zabawie, bo już dziś pisałam posta. Dziś póki co wrzucam banerek =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja następna w kolejce po Twoje śliczności .Dodatkowa info na blogu http://krepamojapasja.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łobuziak -piłkarz jest po prostu rewelacyjny !!! na candy oczywiście też się zapisuję banerek umieszczam a jutro dodam dodatkowo wpis
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strony nie mam ale może Facebook.Robisz prześliczne ANIELICE urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga niestety nie mam, ale na FB oczywiście udostępniłam. Twoje aniołki i nie tylko one są cudeńkami. Sama troszkę próbuję swoich sił w masie solnej,moje aniołki nie są co prawda takie śliczne jak Twoje,ale się nie poddaję bo obdarowane moimi "wypocinami" osoby są raczej zadowolone (chyba,że nie chcą mi sprawić przykrości ;) ) Pozdrawiam Cię cieplutko.
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasię zgłaszam :) jak dodam w poscie info dam znac na razie tylko baner :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez się zapisuje :):) świetny ten piłkarz :) :) anielica piękna
    a tutaj jeszcze info na blogu
    http://malina-art.blogspot.com/2014/03/candy-u-oliwia-ara-deko.html
    nie wiem czemu tam w tytule jest ara ;) a a na blogu art ale jest :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też biorę udział. Banerek dodany. Pozdrawiam. I oczywiście aniołki są cudowne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielica jest taka piękna , że kiedy na nią patrzę wydaje mi się , że jest porcelanowa laleczką :)
    Wszystko , co u Ciebie zobaczyłam jest wykonane z sercem i dbałością o detale.
    Baner mnie na http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Post będzie dopiero jutro i wtedy dodam dodatkowo info o candy u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam również na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i zyczę nastepnych owocnych postów i lat w blogowym swiecie :)))
    zgłaszam chęć udziału :)
    pozdrawima

    OdpowiedzUsuń
  15. staję w kolejce z nadzieją na odrobinkę szczęścia :))))
    banerek i post dodam nieco później :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek na moim drugim blogu

      http://moejdecuart.blogspot.com/

      Usuń
  16. Już wrzuciłam - informacja dodatkowa tutaj http://luna-decodesign.blogspot.com/2014/03/spinka-do-wosow-pocaunek-magnolii.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz cudne!!!!!!!!!!!!! anioły .CHcę takiego bardzo, więc staję w kolejce...
    baner i informacja w poscie tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    obserwuję także, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam sie i ja:)
    banerek http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I mnie tu zabraknąć nie może:)) zgłaszam się do zabawy, umieszczam baner na blogu http://aniolypodkarpackie.blogspot.com/ i również inf o candy w poście "Czwarty". pozdrawiam a łobuziak bardzo symapatyczny. mnie ta czapka intryguje, muszę kiedyś wypróbować u swoich solnych urwisów takie nakrycie głowy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie,
    dodatkowa informacja na blogu oraz baner w pasku bocznym dodane :)
    pozdrawiam Edyta

    http://edytamasasolna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam Oliwko,
    oczywiście, że biorę udział w Candy - nie ma innej opcji :) może tym razem mi się poszczęści...
    Banerek w pasku jest i informacja w poście też zamieszczona :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 100 posta. Oczywiście zapisuję się :)
    Info w poście tutaj http://mojehokuspokus.blogspot.com/2014/03/deseczki-i-retro-podkadki.html,
    oczywiście banerek w pasku bocznym zamieszczony i zaraz lecę na FB :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zgłaszam swój udział. Aniołek jest prześliczny:). Obserwuję, baner dodany i wpis http://skrzydlawyobrazni.blogspot.com/2014/03/witam-juz-od-jakiegos-czasu-chodzi-mi.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również zgłaszam swój udział. Aniołek jest prześliczny:). Obserwuję, baner dodany i wpis http://skrzydlawyobrazni.blogspot.com/2014/03/witam-juz-od-jakiegos-czasu-chodzi-mi.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dawna podziwiam Twoje prace i choć czasu brakuje mi na wszystkie wpisy w odwiedzanych blogach, to niezmiennie podziwiam. Staję w kolejce, bo piękne rzeczy oferujesz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie gratuluje setnego wpisu, i podziwiam za prowadzenie bloga, sama nie posiadam bo nie potrafie nie jest to takie łatwe, Aniołek przesliczny, cudowny poprostu bóstwo. Przygladajac sie aniołkowi moja córcia podeszło, popatrzyła i powiedziała "jak mama" zamurowało mnie a na serduchu tak ciepło sie zrobiło. Baaardzo ci za to dziękuje. Naprawde miło sie robi a czasem zabawnie jak dziecko powie cos... z nieba, spontanicznie. jak juz wspomniałam bloga nie posiadam ale z chęcią wezmę udział w zabawie. oto mój profil na fb (chociaz to mi jakoś wyszło jesli chodzi o założenie:) https://www.facebook.com/profile.php?id=100002167119566

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Robisz przepiękne rzeczy, aniołek prześliczny. Bloga prowadzę od niedawna dlatego banerek umieszczę też na fb :https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665 Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  29. Również chciałabym wziąć udział w bitwie o Twojego ślicznego Anioła, brakuje słów by opisać jakie urocze są Twoje prace. Bloga nie posiadam, ale obserwuję Twoją stronkę w Google+ i na Facebooku, pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  30. No to ja też stoję w kolejce, banerek już podlinkowany, kciuki zaciśnięte i czekam na losowanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo chętnie przystąpię do zabawy , ten łobuziak piłkarz jest słodki a mam pewna fankę piłki nożnej i na pewno jej przypadnie do gustu. Info zamieszczone na pasku bocznym bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja tez spróbuję, banerek zaraz wstawię a w nast epnym poście imieszczę inforację,dam znać, ....jak ja bym chciała wygrać tego aniolka....!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. info o candy w poscie http://art-yolanda.blogspot.com/2014/03/homer-sodziak-w-przyszosci-bohater.html

      Usuń
  33. Żałowałabym wielce, gdybym nie stanęła w kolejce, po te cudeńka ;) Aż się zrymowało :D
    Dodałam też informacje we wpisie u siebie na blogu ;) I na profilu " Jasminy rękodzieło"
    Wszystkie warunki spełnione.
    Grzechem byłoby nie skorzystać z wzięciu udziału w takiej super zabawie !

    OdpowiedzUsuń
  34. No ależ oczywiście ze się zgłaszam !!! Gratuluję tak dużej ilości postów, rozpisałaś się na maksa i mnie już dawno przegoniłaś, szybko Cie nie dogonię, ale kibicuję Ci :) Pewnie że chce wziąć udział w drugim losowaniu, jutro zamieszczę wpis na blogu,a dziś na dobranoc banerek :) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wstawiasz takie cudowne prace, że normalnie nie wiem co mam napisać ;]
    Masz chyba najlepsze prace z masy solnej jakie kiedykolwiek widziałam!
    Po prostu brawo! :D

    Pozdrawiam serdecznie :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne aniołki. Z chęcią ustawiam się w kolejeczce :-) Banerek umieszczony i zostaję tu na dłużej :-)
    Pozdrawiam,
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się, może coś wygram :) banerek dodadny
    http://artystycznienierozwazna.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne rzeczy tworzysz - napatrzeć się nie mogę, dlatego wyciągam rękę po nagrody w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja się zgłaszam:) Banerek wstawiony. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję okrągłej liczby postów. Chętnie zostanę obserwatorem , ładny blog.

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się:) piękne rzeczy tworzysz z tej masy solnej:) cudeńka:)
    banerek na pasjegosienki.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że jest już bardzo dużo chętnych, jak zawsze gdy ktoś robi coś tak pięknego i chce tym kogoś innego obdarować :) ale i ja spróbuję.
    Banerek zamieszkam u siebie na: http://rekodzielo-emi.blogspot.com/
    Na pewno będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Banerek jest, post jest: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/04/zabawnie-dzisiaj.html; lubię jako AM, czyli zgłaszam się. I zapraszam na candy do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Banerek już umieszczony, zostaję na dłużej i podziwiam cuda wychodzące spod Twoich rąk! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  46. Zachwyciłam się Twoimi aniołami Oliwio, dlatego bardzo chętnie wezmę udział w candy :)
    Obserwuję jako efkaraj. Baner u mnie na blogu: efkaraj@blogspot.com
    Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak się zafascynowałam Twoimi aniołami, że wpisałam się dwa razy ....

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak się zafascynowałam Twoimi aniołami, że wpisałam się dwa raz .... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuje się i ja :) Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com w osobnym poście dodałam również informacje o Twoim candy:)
    Anielica przepiękna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja dokonałam dzisiaj swojego pierwszego wpisu, a gdzie tam jeszcze 99:( W porównaniu z Wami wszystkimi jestem noworodkiem. Jeśli chodzi o obserwację Twojego bloga to do dzisiaj zaglądałam do niego anonimowo a od dzisiaj już jako blogerka:) Aniołki są piękne, kocham anioły pod każdą postacią:) Jeśli mogę wziąć udział w konkursie to startuję:)

    Link umieściłam ale nie wiem czy w dobrym miejscu, to mój pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapomniałam podać adres mojego bloga http://domowrotek.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Takiego pięknego aniołka ja też chętnie przytulę. Zgłaszam się :)
    http://roboteczkimajeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Dodałam też informację w poście.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolejnych setek postów pisanych z pasją i satysfakcją życzę! Dołączę do kolejki i liczę na kilka łutów szczęścia w losowaniu: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczne rzeczy wyczyniasz z masy solnej, jestem zauroczona!
    Oczywiście zapisuje się na Candy, Dodałam informacje w poście
    I dodam, że tak mi się aniołek spodobał, ze po raz pierwszy zapisuję się do takiej zabawy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i gratuluję zdolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj. Trafiłam do Ciebie dzięki Marcie i jestem zachwycona Twoimi pracami ! :)). Masz niesamowite zdolności, ja nawet się nie zabieram za masę solną :)).
    Zapisuję się na Candy, Już dopisałam się do obserwatorów, dałam banerek i zaraz wstawię post odnośnie Twojego Candy.
    Lista do Aniołków dłuuuga, ja na szarym końcu ale podobno nadzieja umiera ostatnia to i ja cierpliwie poczekam do 15-tego, do tej pory będę się czuć właścicielką aniołka :)))). Pozdrawiam serdecznie. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem zachwycona Twoimi pracami, z chęcią będę zaglądać do Ciebie częściej i podziwiać cuda które tworzysz :)
    Zapisałam się na candy, dodałam już banerek i info ze zdjęciem http://swiatydagus91.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne aniołki :) ustawiam się zatem w ogonku :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem u Ciebie pierwszy raz ale po tym co u Ciebie zobaczyłam zdecydowanie nie ostatni. Twojej aniołki są .. anielskie :) coś pięknego. Wrzucam banerek do siebie czteryporyrokuija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. skacząc po blogach na chybił trafił dotarłam do ciebie
    a droga od papieru do soli daleka...........!
    I patrzę a tu takie cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I jeszcze do wygrania

    Myślę, stanę skromnie tym długaśnym ogonku....
    może ten cudny śpiący aniołek zechce trafić w moje skromne progi... :-)

    Gratuluję okrągłej rocznicy i wielu kolejnych setek życzę! ;-)

    Wygram, nie wygram
    chwile tu sobie postoję
    a i wracać będę
    bo zaiście jest po co!

    pozdrawiam
    dorotamakota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bloga oczywiście obserwuję już od dawna;) I
    I podziwiam nieodmiennie Twoje ślicznościowe 'produkcje'.
    Ustawiam się więc grzecznie w kolejce i liczę na cud - jak nie anioł, to może chociaż mały baranek...

    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się z wielką chęcia, banerek z informacją w pasku bocznym
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam Twoje anioły, więc ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki za losowanie :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się na te cudne candy. Śliczne prace. ,,Dodałem też informacje we wpisie u siebie na blogu''
    http://tesstereczka.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na wyniki candy. Zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam serdecznie, robisz przepiękne anioły! dlatego nie mogę przejść obojętnie i z wielką przyjemnością i nadzieją ustawiam się w kolejce :)
    Baner wstawiłam na swoim blogu: http://niezapominajkowoedyty.blogspot.com/
    Obserwuję jako edyta1180. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę Edyta

    OdpowiedzUsuń
  67. Niesamowite te Twoje wyroby. Okazuje się, ze jak się ma talent to się tworzy niezależnie od materiału jaki sie posiada i z masy solnej mogą powstawać takie piękne wyroby.
    Staję w kolejce bo chciałabym obejrzeć na własne oczy te Twoje cuda.
    Banerek z informacja po prawej stronie bloga
    http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Pozdrawiam już przedświątecznie bo oto za kilka dni będzie wielka radość.

    OdpowiedzUsuń
  68. magdalenamotyka86@gamil.com

    obserwuje jako magdam
    na FB: https://www.facebook.com/m.kozaczka

    OdpowiedzUsuń
  69. przepiekny anioł! wspaniałe rzeczy tworzysz, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się do zabawy, jeszcze zdąże :) Piękne tworzysz to wszystko. Bloga obserwuję już od jakiegoś czasu :) A banerek w bocznym pasku na bolgu: mararta.blogspot.com . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń