niedziela, 1 grudnia 2013

Aniołki i inne figurki na szyszkach :)

Witajcie :)
Na samym początku chciałabym Was zaprosić do licytacji mojej laleczki Wini, którą przekazałam na licytacje charytatywną z której cały dochód jest przeznaczony na operację serduszka małej Gabrysi. Więcej info znajdziecie tu:
a tu link do aukcji z Winią:

Ale wracając do wpisu to bardzo długo mnie nie było bo miałam sporo pracy i mam jej jeszcze więcej ale udało mi się wygospodarować chwile czasu w ten niedzielny wieczór, żeby do Was wpaść :).
Chciałam po troszeczku pokazywać Wam czym zajmowałam się w ostatnich dniach. 
Robiłam dużo aniołków choinkowych ale nie będę ich wstawiać ponieważ nie wiele różnią sie od poprzednich i nie chciałabym Was zanudzić ale za to pokaże Wam aniołki zrobione na specjalne zamówienie, które zamiast gwiazdki mają nutkę.

 Owe aniołeczki będę upominkiem mikołajkowym dla dzieci z domu dziecka. Mam nadzieję, że się ucieszą z takiego drobiazgu, niestety zapomniałam ich sfotografować przed zapakowaniem i mam tylko takie zdjęcia.
Następnie chciałam Wam pokazać obiecane ''szyszkowe ludki'' :)
Nie jest to jeszcze wszystko co mam w głowie ponieważ chciałabym zrobić dużo różnych aniołków, kolędników, reniferków, sówek i innych rzeczy na szyszkach ale na razie nie mam na to czasu.
Póki co przedstawiam Wam :
dwa nowe ludki,

 
Misia :)

Aniołeczka z książką :)

Choineczkę :)
oczywiście w gromadce z poprzednimi ludkami :)

W październiku wymyśliłam, że zrobię stojących kolędników ale nie na szyszce. Nie wiadomo co z tego wyjdzie ale wierzę, że znajdę czas, żeby zrealizowac ten pomysł.
W kolejnych dniach postaram się wstawić kolejne rzeczy którymi się teraz zajmuje. Na pewno nie zabraknie dużych aniołów, średnich aniołów świątecznych i kilku starych tworów w nowych odsłonach. :)
Przypominam Wam o trwającym do piątku 
i przy okazji zapraszam Was do nowej zakładki :
gdzie mam zamiar gromadzić pytania od Was i sukcesywnie starać się nie nie odpowiadać. Póki co jest tam niewiele bo miałam mało czasu ale w najbliższych dniach będę uzupełniać tą zakładkę :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)
i dziękuję za wszystkie komentarze i wejścia :)
Oliwka :)

9 komentarzy:

  1. Ludki są przepiekne,po prostu cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tymi szyszeczkami. Też jestem posiadaczką kilku dużysz sztuk, ale póki co leżą i czekają aż najdzie mnie wena by coś z nich zrobić. Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam na Candy do mnie. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, co pokazujesz, jest ślicznościowe i bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko u Ciebie jak zwykle piekne a zdjęcia wprowadzają mnie w taki romantyczny nastrój ...
    dziękuję za to :)
    uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieodmiennie jestem zachwycona Twoimi maleństwami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyszkowa rodzina pięknie się powiększa :) Wszystkie są takie śliczne, kolorowe, a misiu stał się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te szyszkowe ludziki. Ciężko wybrać najładniejszą figurkę, bo zachwycają wszystkie. Z niecierpliwością czekam na sówki. Bardzo lubię ten motyw:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprosze o kursik takiego ludzika na szyszce.Są przesliczne.

    OdpowiedzUsuń