piątek, 24 października 2014

Zimowe aniołki :)

Witajcie :)
Co u Was? U mnie piękny dzień. Cały dzień świeciło słońce, a w szkole bardzo pozytywna energia. Dziś było ślubowanie pierwszej klasy. Dla dzieci i ich rodziców to z pewnością wielkie wydarzenie. Ja uczestniczyłam w nim w roli fotografa i starałam się każdego uwiecznić po kilkanaście razy żeby dzieci i rodzice mieli fajną pamiątkę.
Nie napracowałam się zbytnio, a dzień upłynął na zdjęciach, herbatkach i ciastach :) Takie piątki to ja lubię :)
Jutro jadę na uczelnie i już się nie mogę doczekać. W końcu trochę odpocznę bo tydzień miałam bardzo pracowity. Efekty mojej pracy pokaże Wam dopiero w przyszłym tygodniu a dziś trzy zimowe aniołki, o których więcej napiszę wkrótce.
jak zrobić masę solną, przepis na masę solną, podzięwania dla gości aniołki, ślubne aniołki z masy solnej, prezenciki dla gości, aniołki ręcznie podziękowania 
aniołki, aniołki podziękowania dla gości, podziękowania dla gości, tekst podziękowania dla gości, wierszyki podziękowania dla gości weselnych,
  jak zrobić aniołka z makaronu, jak zrobić aniołka z papieru, aniołki z masy solnej, jak zrobić aniołka z origami, jak zrobić aniołka z bibuły, 
 podziękowania dla gości weselnych tekst, podziękowania dla rodziców, upominki dla gości weselnych, aniołki świąteczne, aniołki na święta, masa solna
Pozdrawiam Was cieplutko :)
Oliwka

16 komentarzy:

  1. Piękne :) , sama nie wiem którego bym wybrała gdybym musiała jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zimowe aniołki, a Twoje są po prostu prześliczne:-) Miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!! Po prostu bosko im w tym błękicie :)
    P.S. Zazdroszczę, że odpoczywasz na uczelni :)) Ja tylko czekam żeby zajęcia się skończyły...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudaki! Też się ostatnio napaliłam na rękawiczki ze śnieżynkami :) Ale jeszcze nie zdążyłam zrobić :P Fajny pomysł z workami :) Ogólnie są takie mega świąteczne.. aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne te zimowe aniołki, niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, piękne te Twoje aniołki ;)
    W niebieskich bucikach - cudo!

    http://bsylwia.blogspot.com/
    facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne :) Bardzo się cieszę ,ze do Ciebie zajrzałam i pozwolę sobie zostać na dłużej :);)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. O mój Boże jakie cuda!!!!
    Gratuluję ogromnego talentu i pomysłowości, jestem zachwycona twoimi pracami! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że za zimą nie przepadam to zimowe aniołki podobają mi sie bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kocana zazdroszczę, ze masz czas na robienie tych wspaniałości. Aniołki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne aniołki:) Masz prawdziwy talent:)

    OdpowiedzUsuń