piątek, 11 lipca 2014

Parka z masy solnej :)

Witajcie :)
Wpadam dziś z parką ślubną i kilkoma innymi drobiazgami. Miałam zamiar coś tam Wam opowiedzieć, napisać... Tematów kłębi mi się w głowie całe mnóstwo ale nagle strasznie popsuł mi się humor. Usiadłam do komputera u Nas w pokoju, bo chciałam wstawić post. Czekałam na uruchomienie i.. czekałam. Ciągle kręciło się niebieskie kółeczko zamiast kursora myszki i kręci się nadal. Miałam w ostatnim czasie zabrać go naprawy ale cały czas odkładałam to na później bo nie miałam zgranych wszystkich zdjęć. Każdego dnia myślałam, że jest coś ważniejszego, a teraz.. no cóż kółeczko kręci się nadal.
Załamałam się. Mam nadzieję, że jeszcze się uruchomi. Jeśli to zrobi to od razu wezmę się za zgrywanie. Całe szczęście mam w domu jeszcze laptopa, więc mogłam wpaść tu do Was ale nie jest mi za wesoło.
No nic myślę pozytywnie. Słońce wychodzi, a cały dzień było za chmurami więc może sięgnie promieniami mój komputer i zmobilizuje go do pracy.
Ale dość smutków.
Teraz anioły :)




Chciałam Wam jeszcze pokazać moje prezenty od Szczypty Magii, których jak dotąd jeszcze nie wstawiałam. Na początek słoiczki ''przyprawniki'' chociaż ja używam ich w pracowni jako przechowalnie na małe drobiazgi :)
Słoiczki dostałam z okazji prywatnej wymianki jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia ale jakoś zawsze myślałam, że pokażę je jak zrobię remont w pracowni ale jak na razie nie ma na to ani czasu ani środków.

A teraz śliczny anioł, którego wygrałam w Candy u Kingi :) Wisi u mnie w pokoju pod moimi półeczkami.
Bardzo się cieszę jak dostaje takie ręcznie robione prezenty :)
Para ślubna z masy solnej, parka, masa solna, blog o masie solnej, podziękowania dla rodziców, podziękowania dla świadków, wierszyki na ślub, zaproszenie, para młoda, młoda para.
Idę gotować zupę i jakieś mięsiwo, bo lada chwila wróci mąż z pracy.
Pozdrawiam Was cieplutko i przepraszam, że dziś tak krótko.
Oliwka

10 komentarzy:

  1. Piękne Twoje aniołki i piekne prezenty i jak ten "młody" zerka na "młodą" haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalna suknia pani młodej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urokliwy ten pan młody :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiągnęłaś mistrzostwo w swoim pracach! Gratuluję, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Jak wszystkie Twoje anioły. W panu młodym można zakochać się z miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Parka ślubna cudownie się prezentuje :)
    Ciekawa jestem jak wygląda twoje miejsce do pracy twórczej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wcale nie wygląda , sprzątam tam przez trzy dni a bałagan robię w godzinę ;)

      Usuń
  7. Ah ta złośliwość "rzeczy martwych"..
    Parka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń