sobota, 3 maja 2014

Majowe aniołki :)

Witajcie :)
Wpadam z kilkoma ostatnimi aniołkami. Nie wiem co napisac w taką pogodę jak dziś. Każdy się cieszył na majówkę. Pewnie wielu ludzi z miast powyjeżdzało na działki, a tu taki psikus ;/.
Ja w kazdym razie przesyłam Wam masę ciepła i dobrej enegrii :)
Niebawem wpadnę na dłużej, dla tych, którzy lubią czytać ale dziś już marzę o obejrzeniu jakiegoś dobrego filmu z kubkiem ciepłej herbaty.
Właśnie polecacie jakieś dobre filmy?
Jeśli ktoś oglądał ostatnio coś, co z czystym sumieniem może polecić to piszcie. Ja jestem oczarowana filmem ,,Nietykalni''. Oglądałąm go już 4 razy i za każdym razem mnie wzrusza, smieszy, a po obejrzeniu jeszcze wiele godzin myslę o jego bohaterach. Także polecam jeśli, ktoś jeszcze nie widział.
Ale teraz juz anioły:








Dziś uciekam,
życzę dobrej nocki i ładnej pogody w ostatni dzień majówki :)
Pozdrawiam cieplutko,
Oliwka ^^


13 komentarzy:

  1. Ten film jest świetny. Myślę, że długo o nim nie zapomnę :) Piękna, wzruszająca historia. A anioły jak zwykle piękne. Niebieski ma bardzo ładną sukienkę :) Niby prosta, a tyle uroku ma w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. różowy cudny, niebieski słodki a złoty dostojny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje Aniołki są zachwycające!!! najbardziej podoba mi się ta niebieska, jej sukienka jest bardzo ładna :) A ja oglądałam z narzeczonym i polecam film!! Jest genialny i wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze aniołki :)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska spódnica fantastycznie się układa , te ciężkie fałdy są jak prawdziwy , mięsisty materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioły jak zawsze wspaniale! Masz rację, "Nietykalni" to niezwykły film, też go już kilka razy widziałam i nie mam dość:) Oglądałaś "Trans" z Rosario Dawson i Vincentem Casselem? Jeśli nie, to polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A, i mogę jeszcze z czystym sumieniem polecić włoski film "O miłości i makaronach".

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne aniołki :) , co do filmu to nie wiem ale może " Jeden dzień " , zwykle oglądam kryminały itp. ale to była całkiem miła odmiana:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie aniołki są przepiękne! Nie potrafiłabym wybrać jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności - co tu dużo pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie,ten na niebiesko ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające!!! bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne! I te pięknie i naturalnie układające się fałdy... jak u Rubensa
    :-)

    OdpowiedzUsuń