czwartek, 29 maja 2014

Anielice :)

Witajcie :)
Dosyć długo mnie nie było ale wrócę. Wrócę z długim wpisem, z wieściami z uczelni, z relacją z Dnia Matki, a także relacją z wizyty gości ze Słupska (odwiedziła mnie Asia z bloga http://asiekmisiek.blogspot.com/ ). Ale.. Niestety nie teraz. Mój mąż się wczoraj bardzo rozchorował. Miał temperaturę 40' i masę innych dolegliwości, więc się trochę wystraszyłam. Spędziłam trochę czasu w przychodni, później kilka godzin w szpitalu i tak mi kolejny dzień uciekł.
Dziś całe szczęście już jest lepiej.
Przygotowałam dla Was nowości. Mam zamiar zorganizować Candy i trochę udoskonalić ostatni konkurs ale wszystko w swoim czasie. Dziś muszę posiedzieć z mężem i zająć się tym wszystkim co uciekło mi wczoraj.
Póki co zostawiam Was z kilkoma sympatycznymi dziewczynkami. Jedną już widzieliście ale nie miała zdjęcia z siostrzyczką.


anioły z masy solnej, blog o masie solnej, przepis na masę solną, anioły, aniołki, podziękowania, upominek
aniołek dziewczynka z masy solnej, miś z masy solnej, laleczka figurka upominek


Teraz uciekam.
Pozdrawiam serdecznie
Oliwka :)

17 komentarzy:

  1. Buźki tych lal są niesamowite :)
    Zdrówka dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh ta niebieskooka siostra ma piękne oczy :D Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takiej opiece mąż szybko wróci do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bajkowe Anioły :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły śliczne jak zawsze:)
    pozdrawiam i zdrówka dla męża

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne-jak zwykle-ciągle podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka dla męża! A anielica w kapeluszu jest moją zdecydowaną faworytką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne! Jesteś mistrzynią niedoścignioną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem, gdy do Ciebie zaglądam, nie mogę wyjść z podziwu!
    Zdróweczka dla małżonka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne:) masz wielki talent:) buźki anielic jak prawdziwe:) pozdrawiam i zdrówka dla męża:) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Twoich prac oczu nie można oderwać:)CUDNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne aniołki. A dla małżonka zdrówka życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję ze już dobrze ze zdrowiem Norberta, pozdrów go serdecznie ode mnie :)
    Oliwio bardzo, ale to bardzo podobają mi się Twoje anielice, a szczególnie ta niebieskooka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń