środa, 14 maja 2014

Parki ślubne :)

Witajcie :)
Od wielu dni biorę się za dłuższy post i zawsze trafiam na to nieszcześne ''coś''. Dziś tym czymś był bolący ząb. Poszłam z nim do dentysty i miałam nadzieję na to, że uda mi się coś z nim zrobić i spędzić resztę dnia na wykanczaniu aniołków i napisaniu czegoś sensowenego ale niestety nie udało się.. Trzeba było go zatruć więc bóle nie skończyły się wraz z wizytą w gabinecie tylko jakieś 30 minut temu ;/
Ale z bardziej optymistycznych wiadomości to ciesze się, że kilka osób zaangażowało się do mojej zabawy pod postem niżej. Wierzę, że będzie Was więcej bo szykuje na prawdę fajną nagrodę :) Postanowiłam, że gdy przybędzie wiecej Waszych propozycji roztrzygnę go w 2 kategoriach :
-na najciekawsze zdanie bądź ciąg zdan
- i te najdłuższe :)

A dziś wpadam z pierwszą duża parką jaką zrobiłam w ostatnim czasie :)






a także małą w nieco innym klimacie :)


i na koniec aniołkiem :)
Co do parek to mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości powstanie ich jeszcze kilka. Chciałabym zrobić parkę inspirowną tą piosenką do tego filmiku :)
Chciałabym, żeby wyglądała właśnie jak taka zakochana para na łyżwach w jakiejś ciekawej artystycznej pozie :)Ale to jak znajdę więcej czasu :)

Dziś już uciekam :)
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dobrej nocy :)
Oliwka

19 komentarzy:

  1. Prześliczne! Zwłaszcza na tą pierwszą parę nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza parka jest wspaniała! Wyszła Ci cudownie, piękne skrzydła :). Druga też bardzo fajna, tylko głowa Pana młodego troszkę mi nie pasuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wszystko piękne, mnie też ta pierwsza para urzekła. Nigdy się nie mogę napatrzeć jak Ty pięknie zdobisz te twarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie aniołkowe pary są śliczne, ale pierwsza wprost genialna. Szkoda że ja już swój ślub mam za sobą, bo zażyczyłabym sobie taką z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka cudna ,pierwsze skojarzenie to Ty i Twoja połówka :) , pozostałe aniołki tez piękne
    pozdrawiam i czekam na cos dłuższego do poczytania :)
    wypatruj listonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza urocza, druga zabawna
    zachwyca mnie nieustająco jak masz to wszystko dopracowane w nadrobniejszym szczególe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tradycyjnie już - same śliczności:) Pierwsza para jest urzekająca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Panna Młoda z ciemnymi włosami, to taka do Ciebie podobna. Pozdrawiam serdecznie i życzę, żeby Twój ból szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły Ci te pierwsze parki :) Strach pomyśleć jak będą wyglądać kolejne, skoro te są tak genialne. <3 Moja uwagę przykuły pięknie zrobione włosy, skrzydła i te różyczki w bukiecie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oliwio pięknie wyszła Ci ta pierwsza para, od razu widać że to Ty ze swoim ślubnym :)))
    A ta druga para taka roztańczona, bardzo zabawna :) Ciekawa jestem następnych :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza para jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest PRZEŚLICZNE ! ))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko! Jesteś mistrzynią niedoścignioną. Nigdy nie widziałam tak pięknej pary młodej. Pozostałe też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Parki są po prostu BOSKIE :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza parka to po prostu Mistrzostwo Świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne , kolorowe i pełne życia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anioły są cudne, jestem nimi zachwycona. Potrzebuję pierwszą parę na prezent ślubny. Dość pilna sprawa bo ślub 18 sierpnia 2018. Czy jest możliwość zakupu. Mój adres Lucyna Jastrzębska ul.Szkolna 28b Stary Kisielin 66-002 Zielona Góra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń