wtorek, 29 kwietnia 2014

Podziękowania komunijne, kilka fotek kociaka i nie tylko :)

Witajcie :)
Miałam wenę, czas i ochotę na dłuższy post ale komputer odebrał mi wszystkie chęci. Walczyłam z nim chyba z 1,5 h zanim zdołałam cokolwiek zrobić. Dziś muszę jeszcze ogarnąc trochę rzeczy z aniołkami. Priorytetem jest zrobioenie napisów na podziękowaniach komunijnych co zwykle nie wychodzi mi najlepiej więc trzymajcie kciuki. Oprócz tego musze przetrząsnąć cały dom w poszukiwaniu PIT-11 ;/ , którego trzeba rozliczyć do jutra. Ze mną to tak zawsze, wszystko na ostatnią chwilkę. Do tego poprosiłam Panią Dyrektor o mozliwość napisania czegoś do gminnej gazetki i okazuje się, że to na jutro więc mam co robić.
Także wrzucam zdjęcia nowych podziękowań i sesję mojego kociaka+ kilka fotek z ogrodu :)






















Lece.
Muszę szukać PIT-a :/
Pozdrawiam i ślę buziaki i uściski :)
Oliwka


12 komentarzy:

  1. Kochana aniołki są świetne zwłaszcza te wzory na sukieneczkach :) a kociaczek tak słodki, że aż do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,aniołki super,koteczek kochany,bardzo kochany,a zdjęcia ogrodu piękne,piękny ogród;)kwitnące jabłonki,paprocie,niezapominajki...cudne;)Marta S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj widzę, że mieszkasz w pięknej okolicy :) Bardzo udane zdjęcia. Kotek przesłodki <3 Podziwiam twój kręgosłup, że daje radę pracować nad taką ilością aniołków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołeczki śliczne, a kociaczek w trawce...no już go uwielbiam, buraska cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki śliczne:) , piękne zdjęcia z ogrodu , oczywiście nie mogło zabraknąć stokrotek :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki śliczne a kociak chyba wie że ma sesję zdjęciową pozuje jak ta lala.Uwielbiam niezapominajki ja też mam u siebie w ogrodzie.
    Pozdrawiam Zosia,.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek przecudowny,nie pamiętam już kiedy moje były takie malutkie. Aniołki bardzo ładne i stylowe :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!
    A i ogród piękny, jako mieszkaniec blokowiska - zadraszczam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wioooosna! piękny ogród :)
    a aniołki cudne, serce rośnie od patrzenia na te uśmiechnięte buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne aniołeczki :) kociak jest po prostu cudny....

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki, kot i ogród - wszystko śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne kocie maleństwo :D

    OdpowiedzUsuń