sobota, 3 lutego 2018

Moje wesołe mordeczki! Czyli baranki i parę innych prac :)

Witajcie!
Chciałam Wam przedstawić moją małą, wesołą gromadkę! Są takie prace, które robię i po prostu nie mogę przestać się do nich uśmiechać. Jednymi z takich prac są własnie baranki. Może to wydawać się dziwne ale nawet lubię je po prostu trzymać w dłoniach jak już są skończone. Czuje się trochę jak dziecko, które bawi się swoimi zabawkami. 
Takie moje pocieszne szkarby ! :D
Mam świadomość, ze to nie jakaś wielka sztuka ale zupełnie mi to nie przeszkadza ;)





A tak prezentuje się już zapakowany i gotowy w drogę do nowego domku :)

W ostatnim czasie powstało jeszcze kilka innych prac :)
Np. duże naturalne anioły :)
 Prawie nie widać malowania a jednak sporo trzeba było z nimi zrobić :) ;)




I na koniec wiosenno-wielkanocne wianuszki z jajeczkami :) Mogą być dekoracją na brzozowe lub wierzbowe gałązki albo wykorzystane w inny sposób na wiosenną dekoracje :)

Dziś raczej zdjęciowo ;) Bardzo długo nie pisałam nic o sobie ale blogspot bardzo się zmienił. Osoby z którymi obserwowaliśmy się tu wzajemnie zrezygnowały z blogowania albo podobnie jak ja zaglądają tu bardzo rzadko. Nie wiem czy kogokolwiek będzie interesować co bardziej prywatnie u Oliwia Art Deko, dlatego póki co zostawiam Was tylko ze zdjęciami prac i życzę udanego weekendu!

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczne prace prezentujesz Oliwko:) Baranki urocze. Siedzą na pudełeczkach jak w kinie;) Duże anioły cudowne. Wianuszki bardzo dekoracyjne.
    Fajnie, że się czasami odzywasz.
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A tak sobie je ustawiam, bawię się jak zabawkami ;)
      Staram się czasem wpadać :) Jeszcze raz dziękuję za miłe słowo i również buziaki dla Ciebie :) :*

      Usuń
  2. Przepiękne prace tworzysz. Aż miło oko zawiesić. Gratuluję wielkiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe mordeczki, też lubię "bawić" się swoimi pracami często żal mi się z nimi rozstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranki są rzeczywiscie wesolutkie:) śliczne! Anioły też cudowne!
    I pomysłowe i śliczne wianuszki:) fantastyczne - jak zwykle zresztą :)
    Pozdrawiam wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace!!! Anioły przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka! Wciąż tu jesteś! Strasznie się cieszę :) Ostatnio wydawało mi się, że już wszyscy opuścili blogi :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  6. jejku, jakie urocze te mordeczki uśmiechnięte :) anioły bardzo piękne też, ehhh wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a topic which is close to my heart... Best wishes!

    Exactly where are your contact details though?

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiring story there. What happened after? Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  9. It's great that you are getting thoughts from this article as well as from
    our discussion made here.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey! This is my 1st comment here so I just wanted to give a
    quick shout out and tell you I truly enjoy reading your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń