wtorek, 5 grudnia 2017

Christmas is coming! :D

Hej!
U mnie wciąż świąteczne klimaty :) Czego za chwilę nie omieszkam Wam pokazać ;)

Muszę przyznać, że wczesne poranne godziny to jednak coś! Dziś odkąd tylko się obudziłam wpadło mi do głowy ze 3-4  pomysły odnośnie rękodzieła, fanpage i ozdób świątecznych.
Mój brat opowiadał mi kiedyś o książce ,,Fenomen poranka'' czy jakoś tak. Przyznam, że już bez wnikliwego czytania jej jestem przekonana, że coś w tym jest. Jednak jeśli ktoś czytał lub wie o książce ,,Jak zmusić się aby wykorzystać maksimum swojego czasu'' to proszę serdecznie o podesłanie tytułu i autora ponieważ odkąd się obudziłam minęło już dobre 2 godziny, a ja nadal siedzę z kubkiem herbaty w jednoczęściowej pidżamie :D

Z nowości! Jestem po pierwszej transmisji na żywo na FB. Oglądałam to już kilka razy po zakończeniu i...jestem załamana! Stres mnie zjadł i powiedziałam wszystko niesamowicie oględnie.
Jak to się mówi pierwsze koty za płoty :) Więc liczę na to, że kolejna będzie lepsza. Planuję widywać się z Wami w ten sposób w każdy piątek w okolicach godziny 20:00.
Teraz mam już świadomość swoich błędów więc obiecuje przy następnym razie przekazać Wam więcej rzeczowych informacji! :)

Teraz zostawiam Was z kilkoma ozdobami i aniołkami :)






 A sama lecę malować ciastki! :)
Miłego dnia! :)
Oliwka :)

5 komentarzy: