czwartek, 5 września 2013

Wszystko i nic

Mam tego bloga bo mam ale przyznam szczerzę ,że nie umiem się nim za bardzo obsługiwać  :/ O ile klejenie różnych tworów mi pasuje o tyle uczenie się na temat edycji różnych rzeczy na komputerze nie ;( Ciężko mi załapać to wszystko więc jeśli ktoś miałyby ochotę zobaczyć więcej i poczytać więcej to zapraszam na http://artdekooliwia.pinger.pl/.
 Tam czuję się zdecydowanie lepiej. Jednakże wiem ,że i tu pewne osoby zaglądają a aż wstyd mi za te moje dawne twory ,które tu są więc postaram się powoli uczyć obsługi blogspota i wstawiać trochę więcej nowych rzeczy tutaj :)
 Póki co przekopiowałam kilka wpisów bądz same zdjęcia ale nie wiem jak to będzie z pisaniem tego :) Może się uda :)

Tymczasem przedstawiam koszyczki obfitości z masy solnej :)

W starodawnych wierzeniach panowało przekonanie ,że obrazek bądź rzeźba przedstawiająca kwiaty, owoce i wiktuały ze zbóż , zapewni ludziom wieczny dostatek.








 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz